niedziela, 9 marca 2014

Gwiazdkowa klapka na oczy.

Mały prezent urodzinowy dla siostry - klapka na oczy. Wykrój ściągnęłam ze swojej starej, bardzo używanej, idealnej, choć już wysłużonej klapki - otrzymanej w pakiecie linii lotniczych Azerbaijan Airlines.


2 warstwy bawełny podprasowanej cienką czarną flizeliną, żeby nie przepuszczała światła, lamówka plus gumka. Czas wykonania: ok 45 min, bo się z lamówką guzdrałam. 



Istotny element zacieniający "okołonosowy" dopływ światła:).



Wykrój opracowałam, więc pewnie powstaną kolejne.

Nic tylko się w klapkę wystroić i spać.

Dobranoc!

M.


6 komentarzy:

  1. Świetna klapka. Choć pewnie bym nie mogła w takiej zasnąć. Nie lubię mieć niczego na twarzy jak idę spać :) Przy moich dzieciach bardziej stopery do uszu by się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :-) wlasnie o takiej ostatnio myslalam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Klapka niczego sobie, nigdy nie używałam, ale na pewno podczas dziennej drzemki i dla mnie by się przydała...:)

    Em

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezent! Odkąd zaczęłam używać klapki śpię jak suseł:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie myślałam o klapce na oczy;)
    Mam zatyczki do uszu,a do kompletu brakuje właśnie klapki;)
    Będę spać cały dzień;)
    Bardzo fajna praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    Jestem tu po raz pierwszy, ale muszę przyznać, że Twoje praca przypadły mi do gustu,a szczególnie ocieplacze na kubki.Pozdrawiam
    http://malinowaigla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...