wtorek, 25 marca 2014

Łapki kuchenne/podkładki

 Powstały z niczego, i nie wiadomo po co, bo tak mi się chciało: i poszydełkować, i farbki wypróbować, i nową napownicę w końcu użyć... a okazały się całkiem praktyczne. Łapki kuchenne vel podkładki zaczęłam robić w fazie "1000-ca pomysłów na raz", dzięki której, teraz mozolnie wykańczam po kolei rozgrzebane prace.






Ścieg muszelkowy, włóczka bawełniana Paris - Drops, szydełko nr 5.
Naszywki z bawełny pomalowanej lub stemplowanej farbkami akrylowymi do tkanin.



Plusiki uzyskałam pieczątką "dodać" z zestawu pieczątek cyferek Antosia.




A tak się prezentują z poranną kawą w letnim domku, gdzie na razie mamy stół, kubek i ... podkładki.



Ściskam wiosennie po cudownym weekendzie!
M.

11 komentarzy:

  1. Piękne te podkładko - łapki :-))
    Też uwielbiam te motki :-)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest stół, są podkładki i kubek - brakuje tylko krzesła i książki - poranek idealny :D
    Cudownie Ci te podkładki wyszły, bardzo bardzo baaardzo podoba mi się połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:)
    A zawartość domku sama się z czasem stworzy- najważniejsze, że masz takie letnisko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super podkładeczki/łapki! :)) I rewelacja z tym barwieniem tkaniny! Też mam dużo pieczątek od malucha... hmmm... ;))) A w domku to jeszcze widzę jest piękny widok za oknem! :))) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się otworzy okno, to na pewno czuć zapach lasu... Twoje kuchenne podkładki urzekają kolorami mięty i turkusu. Sama kiedyś przymierzałam się do zrobienia podobnych, ale odłożyłam na później zastanawiając się czy znajdą praktyczne zastosowanie w kuchni? Patrząc na te Twoje podkładki zachciało mi się własnych, przecież nie wszystko od razu musi mieć praktyczne zastosowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny miałaś pomysł. Pięknie wyglądają. W pieczątki też się chyba zaopatrzę, bo wtedy i ja córcia skorzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne są one i dwu funkcyjne zapewne przydatne mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są śliczne :) W moich ulubionych kolorach. I mają ciekawy system mocowania zawieszek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie to wyszło! Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...