czwartek, 9 stycznia 2014

Kubasy cz.2.

  Tym razem druga "linia" ;) ocieplanych kubków. System ten sam, co poprzednio, tylko inne kubki i tkanina inna. Napisy wykonane są pisakiem do tkanin, który utrwala się prasowaniem, można potem prać w temp. do 40C. Prałam już wielokrotnie, i zostaje, poprawić trzeba po jakiś 20 praniach, jak się chce żeby było bardzo czarno.


Ten z wąsem to mój faworyt :). 
A jak wykonać podobny ocieplacz? Zerknijecie TUTAJ KLIK.
Może byłby to dobry prezent na Dzień Babci lub Dziadka?






Która wersja kubasów przypadła Wam bardziej do gustu?

M.

5 komentarzy:

  1. Świetne te Twoje ocieplacze:) Ubrane kubeczki wyglądają ślicznie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne rzeczy robisz :) Szybko dopisuję się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem twoją "podglądaczką" . Podobają mi się Twoje robótki. A moje dzieci są zachwycone czapeczką Angry. I nic to po 6 latach przerwy w szyciu, dzierganiu, szydełkowaniu chyba powrócę do mojego hobby :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje prace!! Uwielbiam tego bloga!! Po prostu cudeńka!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...