poniedziałek, 28 października 2013

Poniedziałkowy przegląd szydełkowy (8). Papucie.

Powstały z pilnej potrzeby, na Basine stópki.  Wydziergane w wolnych chwilach, właściwie chwilkach skradanych pojedynczo z każdego dnia minionego tygodnia.


Włóczka genialna - Drops Paris miętowa bawełna, szydełko nr 5. Zużyłam 1 cały motek. Rozmiar kapciuszków: 24. Sposób wykonania kombinowany na podstawie TEGO KURSU. Kurs jest na duże papucie, odpowiednio zmniejszyłam ilość podwójnych słupków, skacząc co chwila do pokoju Basi, by dokonać pomiaru na modelu żywym, smacznie śpiącym.



Motyw koci ponownie, upodobania właścicielki stópek już odzianych, nadal te same :).



Dla ozdoby bawełniana lamówka, która dodatkowo spełnia funkcję stabilizującą kapeć na nodze, by nie zsuwał się i nie spadał podczas szaleństw wszelakich.

Miękkie i ciepłe.
Mam zamówienia na następne od pozostałych domowników, bo zazdroszczą :).

Uściski,
M.

24 komentarze:

  1. Śliczne, i ten kolor taki modny! Ja sie zbieram już jakiś czas do wydziergania takich kapciuszków, mam nadzieję że zbiorę się jeszcze przed zimą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomysłowe i śliczne! :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyszły te kapciuszki :) nie dziwię się, że pozostali domownicy zazdroszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowne!!!!!!!!!!!! :D nie mogę się na nie napatrzeć, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodziaki, małe stópki muszą w nich wyglądać prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie, możemy tez sobie takie zrobić? plisss... mam też pytanie jak rozwiązałaś kwestię ślizgania się kapciuchów? wiem że jest taki specyfik (chyba żel) którym można zrobić antypoślizgowe kropki na podeszwie. tylko nie wiem czy to działa na włóczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie :). Ja się slizganiem nie przejmowalam, Baska i tak smiga zazwyczaj w skarpetkach i jakoś się nie przewraca. Specyfik się nie sprawdza i brzydko wygląda. Sa np takie silikonowe gwiazdki do naklejania, na wlóczkę nie nakleisz, ale można na materiał i przyszyc pod spodem.

      Usuń
  7. Fajne małe paputki :) Nie dziwię się, że inni zazdroszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor i piękne wykończenie...

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zazdroszczę, bo są cudne :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Och! Super są! Jestem pod wrażeniem Twojej pracowitości, talentu, mobilizacji i zacięcia! Chylę czoła!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. łeee, no szał :) Super! Rozgoszczę się u Ciebie w wolnej chwili :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu,są poprostu rewelacyjne,zakochałam się ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne te butki;) zresztą wszystkie Twoje prace, bardzo pomysłowe, słodkie i kolorowe:) Gratuluje ;)
    Na pewno odwiedzę ponownie

    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...