poniedziałek, 21 października 2013

Poniedziałkowy przegląd szydełkowy (7). Etui.

   Jesienio-zima przed nami -  szydełkowanie nabrało tempa. Mój nieregularnik pt. "Przegląd szydełkowy" został oficjalnie reaktywowany :). W dzisiejszym wydaniu: etui na szydełka. Powstało w ramach przerwy, którą musiałam zrobić sobie w dzierganiu tych kwadratów na kocyk, bo ileż można to samo supłać ?!! (na razie mam 1/3, ale się nie poddaję ;)  ).

Bardzo mi się ostatnio spodobało łączenie szydełkowej dzianiny z materiałami. Robione półsłupkami etui podszyłam podszewką w kwiatki i dodałam hafcik.



Motyw haftu zgapiony tu:


I tradycyjnie detale:





A że kolory pasują to zgłaszam się też do art-piaskownicy do Kolorowego Wyzwania Maryszy.




Pozdrawiam jesiennie znad szydełka!
M

15 komentarzy:

  1. Świetny. Mnie też by się przydał taki organizer na szydełka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł połaczenia szydełka z materiałem,dzieki temu zawartośc nie ucieknie przez dziurki;)
    Hafcik dodaje jeszcze większego uroku;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zrobiłaś to etui, bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie przydatne rzeczy . super wykonane !!! dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też muszę sobie jakoś uporządkować wszystkie moje rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne etui!! :) i pomysł super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki porządek gdy w tak pięknej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, wreszcie nie szukałabym szydełek po stoliku. Tylko jeszcze musiałabym pamiętać, żeby je tam schować;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...