wtorek, 23 lipca 2013

Kid's Clothes Week. Dzień 7. Piżamka.

Fantastyczny tydzień za mną. Cóż za mobilizacja. Wreszcie się naszyłam! Na koniec KCW dokończyłam pizamkowe spodenki dla Basi z "dwu-paku", który skroiłam w poprzednim KCW a uszyć nie zdążyłam.
Krój prosty jak drut, z Burdy dla dzieci 1/2011 nr 613, dodałam gumeczki na dole, bo tak jest bardziej dziewczęco.



Czerwień cudna, żywa, w białe kropeczki.


Basia zadowolona, wyczyn to niewielki, ostatnio wszelkie falbanki są na topie ;).

I podsumowując KCW summer 2013:


Najbardziej zadowolona jestem ze spodni Antkowych :). 
A Wam który projekt najbardziej przypadł do gustu?

M.

6 komentarzy:

  1. Cudne te spodenaski. Te czerwone zdecydowanie najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi podoba się torebusia i czerwone spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Blogujesz i lubisz to robić? Wykorzystaj to i weź udział w konkursie dla blogujących rodziców:
    http://beticco-baby.blogspot.com/2013/07/konkurs.html
    NAGRODA: Konik na biegunach! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze spodenki :) a dolne falbanki to świetny pomysł :)
    Z przedstawionych prac obstawiam niebieskie spodnie i torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. czerwone w kropeczki :) chyba za ten kolor. super są

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...