niedziela, 21 lipca 2013

Kid's Clothes Week. Dzień 4 i 6. Spodnie dla A.

4 i 6 bo 5 dnia nic nie szyłam z przyczyn różnych. To już prawie koniec KCW, mam nadzieję, że jeszcze dziś jedną rzecz uszyję. 
A teraz dla Antosia -  spodnie z mięciutkiego sztruksu. Wykrój z Burdy dla dzieci 1/2012, model 622, dodałam łatki i zapomniałam o kieszonkach z tyłu.
Sesja fotograficzna  z czterolatkiem była jeszcze trudniejsza niż z dwulatką :) - posunęłam się nawet do przekupstwa, nie za wiele z tego wyszło.
Spodnie szyte w ramach KCW - zajrzyjcie koniecznie.


spodnie - uszyłam ja
aranżacja przestrzeni i pozowanie - Antoni











Słoneczne uściski!
M.

4 komentarze:

  1. Świetna spodnie... maszyna do szycia kusi mnie już od pewnego czasu, może jak się naoglądam takich dzieł to ulegnę :)
    Podziwiam kunszt i życzę modelowi dluuugiego noszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne spodenki. Też muszę coś uszyć dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie uszyte! nie wiem kiedy mój czternastolatek doczeka się na spodnie :D
    fajnie ze się rozszyłaś :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...