środa, 17 lipca 2013

Kid's clothes week - dzień 2 i 3. Sukienka z bandany.

KCW trwa. Ja jak na razie ruszyłam z impetem i realizuję plany ;). Sukienka z bandany łazi za mną już od roku. To był ostatni moment by ją uszyć, za rok Basia byłaby już za duża - mogłaby mieć co najwyżej bluzeczkę.


2 x bandanka z allegro za 2,99 - kolorów tysiące do wyboru. Sukienka jest bardzo cieniutka, na upały zdecydowanie - stąd sesja zdjęciowa domowa.


Wzór dopasowałam symetrycznie, tylko tak jakoś na zdjęciu boki nierówno wyszły. 


Kołnierzyk - kombinacja alpejska - z dwóch warstw byłby za gruby do tak cienkiej sukienki, ostatecznie wycięłam go z bawełny, od spodu podprasowałam czarną flizeliną i obrębiłam zygzagiem na czarno. Przeszycie różowe odwraca uwagę od zygzaga, choć żle nie wygląda.



 Sesja zdjęciowa z dwulatką... uczy cierpliwości ;).






I tak powstała kolejna sukienka dla Basi :), setna chyba :), niekoniecznie potrzebna, ale urocza. Czas na spodnie dla Antosia - te to są zdecydowanie potrzebne.

Miłego szycia!
M.


14 komentarzy:

  1. Ślicznie prezentuje się w tej sukieneczce

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł, ekstra sukieneczka

    OdpowiedzUsuń
  3. setna? a to szyjesz sukienki? jakoś nie widziałam na blogu :D

    bardzo ładna, kołnierzy świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kołnierzyk pasuje idealnie :) a sukienka? świetna! pomysł rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja cudna, nie byłaby taka, gdyby Basia pozowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to niepotrzebna? Dziewczynce każda kolejna sukienka jest niezbędna :)
    Śliczna wyszła. Aż mi żal, że moja córcia tak szybko urosła, a w rodzinie ostatnio sami chłopcy się rodzą. Ale kiedyś to nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna sukienka, tania i praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna. Świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna. Chyba wykorzystam patent z bandanką na moją Krysię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka i bardzo sprytny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow niesamowita! Moja już za duża na taką bandamkową sukienkę. Ale uwielbiam takie przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Cię za pomysłowość:-)
    Śliczna sukieneczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł!!! lubię takie. :) i za pomysł, i za małe koszty :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mała ma 9 miesięcy. Za rok robię jej taką sukienusię :)
    Dzięki!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...