środa, 12 grudnia 2012

Projekt 12/12. Grudzień - kalendarz.

 Farba tablicowa + kawałek ściany w kuchni = kalendarz :), czyli grudniowe wyzwanie w Projekcie 12/12.


Nie miałam ściany (a właściwie odwagi) by zrobić coś takiego, ale kiedyś, kiedyś, jak będę miała duuuży dom, to wrócę do tej inspiracji:


 www.marthasteart.com/271574/custom-color-chalkboard-paint



źródło



Magdalena

p.s.1. tablica wyszła super czarna, gładziutka, kolor rozkłada się równomiernie,  tylko na przeciw tablicy mam okno i światło tak pada, że nijak nie da się zdjęcia zrobić, żeby się nie odbijało.

p.s.2. wersja na co dzień :)




M.




12 komentarzy:

  1. Świetne!!!
    W życiu takiego czegoś nie widziałam, ale jest zarąbiste :) Taki kalendarz przydałby się do jakiegoś biura :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no kurde wymiękam..no aż muszę sobie o tejże inspiracji nie zapomnieć! A skąd masz taką farbę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na Allegro kupiłam :), odkryłam wtedy tez farbę magnetyczną - to dopiero szał! ... Do zrobienia na kiedyś...

      Usuń
  3. Super wyszło!! ;) U nas jest taka naklejka na lodówce, oczywiscie Jaga na niej szaleje. Ale kalendarz to jest swietny pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  4. super:)

    tylko jest jedno ale... za wysoko wisi, bo mała artyska będzie Ci rysować po ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł, szkoda tylko , że tak wysoko, może jeszcze pociągniesz trochę w dół tą tablicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, :), trzeba będzie pomyśleć czy zweryfikować plany, bo w założeniu tablica miała być tylko dla mnie! na moje WAZNE zapiski ;), dlatego jest wyżej, no... ale to chyba było od początku błędne założenie ;), hi,hi, hi ... sama się sobie dziwię, jak ja mogłam pomyśleć, że dzieciaki nie zauważą takiej atrakcji...

      Usuń
  6. pomysł ekstra! jak już będę miała duży dom.....to chyba będę musiała całą ścianę tak zamalować..bo nasza biedna tablica już pęka w szwach:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z tym kalendarzem!!
    Fajny blog:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...