czwartek, 1 listopada 2012

Smoczyca Rózia.

Poznajcie moi mili smoczycę Rózię. Lata po całym domu przysiadając to tu to tam. Często sadowi się na ramieniu Antosia i chodzą po domu w poszukiwaniu baranów. Docelowo miała być prezentem dla Basi, ale jak się okazało zawojowała już serce Antka.


Cóż się dziwić, to spojrzenie...




Może czasem drapieżna, ale w gruncie rzeczy całkiem romantyczna:



...czasem melancholijna...



nowa mieszkanka naszego lokum ... smoczyca Rózia.


p.s.1. Jak zrobić smoczycę TU.
p.s.2. Rózię zgłaszam do zabawy w Art-piaskownicy kolory - edycja Maryszy.



Ściskam,
M.


25 komentarzy:

  1. Rózia jest czarująca!:D a żeby była mniej melancholijna przydałby się jakiś osiołek, który skradłby jej serce:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ten smok jest niesamowity! zawsze podziwialam szydelkowe twory ale to juz jest mistrzostwo!!! :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, niejedno serce jeszcze zawojuje;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska! A oko ma perfekcyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna Rózia!!! Ach, to spojrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Po prostu CUDO! Jestem zadziwiona :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Toż to istne cudo:] Bomba, fantastycznie tylko ja nie umiem na szydełku:( może kiedyś w końcu przysiądę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna!aż mi się przypomniał odcinek muminków, gdzie tez takiego malutkiego smoczka złapali...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała i ma taaakie uwodzicielskie spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Smoczyca REWELACYJNA!!! :-)

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Pani Magdaleno. Rewelacyjny blog i rewelacyjna smoczyca. Bardzo chciałabym zrobić taką dla mojej Dorotki, jednak średnio rozumiem po angielsku więc instrukcja nic mi nie mówi, w dodatku dopiero rozpoczynam przygodę z szydełkiem:). Czy jest jakaś szansa, aby otrzymać instrukcję w języku polskim? Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita smoczyca! pracę zobaczyłam w piaskownicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest świetny! nie myślałam, ze smok może być taki słodki:) grauluje ygranej w piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo zalotna smoczyca. Przypomina mi bardzo tę ze Shreka, świetna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest fantastyczna!
    przybyłam aż z piaskownicy, żeby Ci o tym napisać (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana Kobieto ! Smoczyca - wamp ma tak zniewalające spojrzenie, że nawet Osioł ze Shreka zapomniałby języka w gębie :o)Przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  17. Smoczyca jest po prostu boska! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna smoczyca, super, dzięki za inspirację, chyba dziś wezmę się zaraz do dziergania, moja córcia jest zachwycona filmem "Jak wytresować smoka", więc będzie jak znalazł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna smoczyca... oczywiście od razu musiałam spróbować zrobić podobną.
    Niestety nie wyszła tak cudownie, jednak dziecięciu się spodobała co nieco ukoiło moją duszę :)
    Okazało się, że Twój blog pełny jest pomysłów, które bardzo mi się podobają i chętnie wykorzystuje je w swoich pracach.
    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...