niedziela, 7 października 2012

Czapka dla Basi. Muszelki - schemat.



  Tym razem czapka Basiowa, zakochałam się w ściegu  w "muszelki". Zrobiona z cienkiej włóczki, jest raczej czapką jesienną, na zimę zbyt cieniutka. Wydziergałam prostokąt o dłuższym boku o wymiarze obwodu główki, potem zszyłam bok i u góry w iksa, zaginając powstałe trójkątne zaszewki do wnętrza czapki, dorobiłam nauszniki (jak tu ) i uroczą kokardkę (jak tu ).



Tu schemat:



Miłej jesiennej niedzieli!
M.


p.s. Bardzo dziękuję za tyle pozytywnych komentarzy pod poprzednim postem! Same(i)  wiecie jak to bardzo motywuje i dodaje skrzydeł :).

11 komentarzy:

  1. Śliczna modelka w pięknej czapce! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj fantastyczna:D
    Serio, serio, niesamowita:D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny wzór, dwa kolory muszelek dały ciekawy efekt
    ja ostatnio wałczyłam z wzorem w zygzak,nie do końca mi wyszło-ale efket też ciekawy ( i była to poduszka nie czapa:P)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt, sobie bym taką zrobiła, bo dla chłopca to chyba nie jest wzór odpowiedni - ja, samouk, zanim coś rozkminię... od dłuższego czasu nie wiem jak się łączy w robótce (i na drutach i na szydełku) kilka kolorów...?

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Magdaleno:) Miło u Ciebie, oglądam dziś Twój blog, bardzo mi się wszystko podoba i widzę, że...też chwytasz się wszystkiego i hafcik i szydełko i maszyna..czyli nie jestem sama, bo wydawało mi się, że fajnie być wiernym jednej rzeczy i skupić się tylko na niej. Ale ja nie jestem w stanie tego zrobić;)
    Dzięki temu poznajemy nowe techniki i mamy głowę pełną pomysłów:) Tak trzymać:)Pozdrawiam serdecznie i cieplutko, bo na dworze brrrr:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Twoje abecadło z poprzedniego postu zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Ten ogrom ściegów no coś pięknego. Wzorek muszelkowy piękny chyba też się w nim zakocham dziękuję więc za podanie schematu i pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Na moim blogu czeka wyróżnienie:
    http://bajanama.blogspot.com/2012/10/dziekuje.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczna.
    A może dorzuciłabyś coś prostego do tutorialowej galerii szydłoruszenia?
    http://tulajtulaj.blogspot.com/2012/10/wielkie-szydekowanie.html

    Zapraszam serdecznie z kubkiem gorącej malinowej herbaty :)

    Ściskam ciepło, Anuszka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...