sobota, 20 października 2012

Angry.

Zamówienie na prezent dla Wojtusia:
Mama Wojtka:  Coś z angry birds, to na pewno się ucieszy.
Ja: Z czym?
M W: Z angry birds... nie wiesz co to jest?
Ja: Nie
M W: Spytaj Antka, on Ci powie...

Spytałam mojego, za chwilę czteroletniego, syna co to "angry birds", i ... wiedział!

Co jeszcze mój syn wie, o czym ja nie mam zielonego pojęcia?...


Prezent był hitem przyjęcia urodzinowego :). 



Odkąd już wiem kto zacz... oswajamy temat:






Dla tych co zapomnieli, przepis na masę solną: 
Szklanka mąki, szklanka soli, 1/2 szklanki ciepłej wody - wszystko wrzucić do robota kuchennego na wyrabianie ciasta na ok 1 min i już można lepić :). Potem do piekarnika na 125 C na godzinę, ostudzić i można malować. 
U nas to ostatnio hit... szczególnie z tego powodu, że znów siedzimy w domu, kisząc się z wszędobylskimi zarazkami...a za oknem tak pięknie...

Ściskam,
M.

6 komentarzy:

  1. :)
    Dzieci z taką wiedzą wyprzedzają często rodziców :) Wiem coś o tym :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie! ale odjechana czapka!
    Świetny pomysł, nie dziwie się że na urodzinach była hitem :) fajne są takie tematyczne imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak,jest jakieś szaleństwo z tymi ptakami :p
    czapka odjazdowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czapka półsłupki, wykonana jak w opisie czapki dinozaurowej pare postów wczesniej, tylko właśnie półsłupkami, ozdoby zrobione w większości z oczek zwykłych i naszyte.

      Usuń
  5. Świetna!!! A ja myślałam, że to starsze dzieci się nimi interesują :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...