piątek, 14 września 2012

Organizer na kable - tutorial.

Powstał kablownik numer dwa, a wraz z nim obiecany co poniektórym w mejlach tutorial. Nie spodziewałam się szyjąc pierwszą wersję organizera na kable, aż takiego odzewu - bardzo Wam Wszystkim dziękuję za tyle miłych komentarzy i mejli z zamówieniami!. Jak wiecie w związku z moim (ciągle niedoszłym, bo dzieciaki chore) powrotem do pracy nie podołałabym tylu ofertom, ale obfociłam co i jak i zobaczcie sami, że to żadna filozofia - tylko mnóstwo prasowania i fastrygowania.
Ten egzemplarz powstał na wymiankę z Maryszą, która jako pierwsza skomplementowała mój organizer, co ośmieliło mnie do zaproponowania wymianki. W zamian otrzymałam przepiękny notes, który jeszcze Wam pokażę w swoich zdjęciach, ale na razie pewne zagilone stwory uniemożliwiają mi popełnienie kilku aranżacji.
Zapraszam do obejrzenia kursu!


Zaczynamy:

Mam nadzieję, że wskazówki na zdjęciach są wystarczające, gdyby coś było niejasne piszcie w komentarzach, postaram się odpowiedzieć.
Przepraszam za jakość zdjęć końcowych, jak widać robione wieczorową porą, ale poza niskimi walorami artystycznymi, funkcję swoją - objaśniającą - spełniają; gdybym miała kończyć organizer za dnia, to by pewnie jeszcze w robocie leżał :).














 







































Ściskam!
M.

17 komentarzy:

  1. mojjj!!! jest przepiekny i juz na scianie wisi co zreszta mozesz zobaczyc w nowym poscie :D jak zrobie lepsze zdjecia samego kablownika to pochwale sie na blogu od kogo co i jak :D

    jest cudowny i bardzo praktyczny!
    super ze zrobilas tutorial, moze sie skusze i kiedys sprobuje taka kieszonke na np. magazyny zrobic, bo w koncu wiem jak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, to juz wyzsza szkola jazdy dla mnie, ale zapisuję w annałach kursik - może się kiedyś odważę:) Piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ten organizer, normalnie lubię takie rzeczy. U mnie może i by powstał, nie tak ładny oczywiście, ale ściany wolnej nie mam, coby go powiesić:D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny, ale ja strasznie nie lubię takich precyzyjnych dzieł
    wolę wyciąć, zszyć i już ma być! :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy http://house-manager.blogspot.com/2012/09/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam! Kawał świetnej roboty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Organizer świetny, a instruktaż przejrzysty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kablownik jest świetnym pomysłem, ale mnie głowa boli o samego patrzenia na zdjęcie - to ponad moje siły i umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo! Świetny pomysł i kurs. Dzięki wielkie, zaoszczędziłaś mi wielu błędów ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. no i wlasnie przeslalam sobie ten post na maila :) na przyszlosc, moze jak wydluza dobę, będe miala wiecej czasu na szycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. GENIALNY! ubóstwiam takie proste nie przekombinowane rzeczy. do tego ta jego surowość, no poezja. gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny tutek, baaaaaaaaaardzo dobry pomysl! I w ogole kawal swietej roboty!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No właśnie widziałam dziś na blogu Maryszy organizer i się zdziwiłam :D Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no...bardzo to fajne i na pewno wypróbuję:D Dzięĸujjjęęęęęęęęęęę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i wykonanie :)Super !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojaaaa ależ full profeska i że się Tobie chciało tak fastrygować... No ale dzięki temu to jest takie równiusieńkie i dopracowane - jeszcze raz chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na ogarnięcie kabelkowego bałaganu. Podziwiam dokładność. Jak tylko w końcu zdecyduję się na zakup maszyny do szycia to skorzystam z tutka:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem wniebowzięta. maszynę wydębiłam od męża na 3 rocznicę ślubu. słuzyła tylko do podszycia, zaszycia, ot nic szczególnego, ale mam nadzieje, że nauczę sie takie cuda szyc! dziekuję za to, że ktos cche poświęcić czas i swoją wiedzę innym. skoro po 2 maciezyńskim zwolniono mnie z pracy, a na nową perspektyw narazie nie widzę... ZABIERAM SIE DO NAUKI :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...