środa, 1 sierpnia 2012

Wyruszyłam na wojnę z kablami!

 Nie znoszę wszędobylskich kabli! Czarne sznurki w całym domu, wiecznie porozkładane, wiecznie nie wiadomo gdzie. Kabel od aparatu? Gdzież on jest? Ładowarka do telefonu? Zniknęła! Znacie to?. Dość! Basta! Postanowiłam to jakoś zorganizować - i pomógł mi w tym ON - organizer na kable:



Jest idealny! Mieści akurat wszystko. Poszczególne kieszenie są oznaczone, więc wiadomo, co gdzie ma swoje miejsce. Uszyty z lnu (wykańczam resztki zalegających materiałów, len został mi po szyciu Cosmo Bag), znaczki narysowałam mazakiem do tkanin.



Całość usztywniłam obszytym kartonem i przywiązałam przy użyciu tasiemek. Tak się prezentuje z zawartością:






Ha! Teraz można pracować!


Do miłego !
M.

42 komentarze:

  1. normalnie az mam ochote takie cudenko u Ciebie zamowic! wyszlo rewelacyjnie!!!! i te rysuneczki pisakiem wygladaja jak nadruki - mistrzostwo normalnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny patent, a co oznacza rysunek nr 2?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak myślałam, że to będzie zagwozdka. Kieszeń na kabel od aparatury rejestrującej pracę serca - stąd symbol ekg.

      Usuń
  3. Rewelacyjny pomysł, świetne rozwiązanie i świetnie wygląda!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł GENIALNY!
    O rany, u nas też pełno kabli od wszystkiego! Przydałby się taki kablowy organizer:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no, rewelacja po prostu. I bardzo ładnie się komponuje z całością :) Gratuluję pomysłu. Mega

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, kąt do pracy z komputerem i organizerem jest w tym samym pokoju co craft kąt z cosmo Bag,tylko po drugiej stronie, więc faktycznie całość się komponuje w kolorystyce.

      Usuń
  6. ooo świetny pomysł. Napisałabym że zgapię ale zanim to zrobię to zapomnę co miałam zrobić:D ale gdyby jednak to mogę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walcz dziwczyno, walcz! Jak trzeba to zgap. Bezczelne kable należy okiełznać ;)!

      Usuń
  7. o matko ale czad..ja też chce!!

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDO! Uwielbiam przedmioty ułatwiające życie, a do tego wykonane starannie i nie z byle jakich resztek, ale takich które w rezultacie ucieszą oko :) Ciekawa jestem co to dokładnie za mazak i czy się nie spiera?

    Pozdrawiam, El clavel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mazak "ZIG LAUNDRY PEN" Kuretake. Po narysowaniu należy zaprasować, prać maks w 40 stopniach to się nie spiera. Zresztą ten organizer to raczej często prany nie bedzie, ale uszyłam też np spodenki do spania dla Antka i narysowałam rower: http://www.niebieskiigielnik.blogspot.com/2012/01/retro-antek.html
      i prane były już z milion razy a obrazek może trochę zbladł. Zależy też chyba na jakim materiale rysujesz - tu bawełna.

      Usuń
    2. W takim razie będę szukać. Dziękuję :)

      Usuń
  9. Świetny pomysł! I Odpowiednie miejsce. Ładnie trzyma kształt, bardzo eleganckie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygląda:) Bardzo podobają mi się te znaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo! Rewelacja! :) Świetny pomysł a wykonanie jeszcze lepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pomysłu i wykonania! Bardzo mi się podoba!!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo doskonałe! użyteczne i ułatwiające życie - lubię too :)

    OdpowiedzUsuń
  14. REWELACJA!! Chciałabym u siebie taki, ale... nie wiedziałabym, które kable wybrać, żeby umieścić w kieszonkach :(
    Z mężem elektronikiem... mam tonę kabli, tonę ładowarek, przejściówek, zasilaczy... i masz rację, są one naszą zmorą... moją bardzo!

    Po prostu pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kieszonki!
    Ja jestem obciążona kablami - mąż elektryk;-))))
    Od kilku lat próbuję okiełznać i marnie to idzie.
    Ale zmotywowałaś mnie....
    Dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale wszystko równe ho ho :)
    Świetnie wyglą!

    Wioletta ma męża elektryka a ja informatyka ! masakra !!!! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi... ja elektronika-informatyka i na dodatek pasjonatę w tej dziedzinie (jak pomylę z elektrykiem, to dostaję ochrzan od męża), a asiami elektryka (ja nic do elektryków nie mam - lubię światło :D)
      jak zwał tak zwał, ale oni nas wszystkie okablowują niemiłosiernie! :)

      Usuń
  17. Ale super pomysł! Coś niesamowitego!
    I wykonanie jakie precyzyjne!
    Pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny pomysł, kreatywna osóbka z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł!
    Poza tym bradzo fajnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysł i bardzo elegancka interpretacja! :) I naprawdę mazakiem tak ładnie wyrysowałaś? Podziwiam...
    U nas kable w dwóch ogromnych pudłach plastikowych w piwnicy, a te podręczniejsze w dwóch kartonowych w garderobie, a mąż nie jest ani elektrykiem, ani informatykiem ehhh...

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny pomysł! Jeszcze wymyśl mi coś na kable leżące i wijące się po podłodze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super. Czy jest możliwość zamówienia takiego u Ciebie? Proszę o informację na sylwia@hurtig.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrażeniem!
    Pomysł jest po prostu CUDNY a wykonanie IDEALNE!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki "okiełzacz"kabli-walaczy.
    Czy pozwalasz na podpatrzenie?
    Rewelka.
    Domownicy już nie będą mieli wymówki.
    Dziękuję, Ela

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy mogę skorzystać z pomysłu?
    Nasze kable w domu chyba sie rozmnażają po kątach... Jest ich coraz więcej i są coraz dłuższe...

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne!!!! mogę się zainspirowac?? Ja wiecznie gubię kable:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjny pomysł i piękne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  28. brak słów! Po prostu ekstra! Powinnaś takie szyć na zamówienia! :))) piękne wykonanie, gratuluję talentu!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. to jest absolutnie genialne!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny pomysł! Nie dość, że praktyczny to jeszcze bardzo ładny!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. To ci dopiero jest fantastyczny pomysł. W życiu bym na to nie wpadła. Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Problem swawolnych kabli znam doskonale ;) Pomysł na ich okiełznanie jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...