wtorek, 21 sierpnia 2012

Ślubnemu.

  Na rocznicę ślubu uszyłam dla M. Na miłe sny o spełniających się marzeniach. Motyw daniela w prezentach dla mego męża przewinął się TUTAJ - Daniel Tilda :). Już niedługo marzenie o hodowli danieli się spełni, a tymczasem ten dostojny osobnik umilać będzie oczekiwanie.


Poszewka z bawełny w drobne paseczki z naszytą aplikacją (rysunek wykonałam mazakiem do tkanin) - oczywiście te wszystkie prostokąty są równo wszyte, ale na zdjęciu wypełnienie poduszki przesuwa je i dlatego  krzywawo wygląda.

Metka:


I Szanowny Jeleniowaty:



M. się ucieszył (cóż to było prawie pewne, jak mu pokazać daniela to od razu uśmiech dookoła głowy i iskry w oczach).

Przypominam, że jeszcze do godz. 23.59 można zapisać się na ROZDAWAJKĘ ! Wyniki jutro wieczorową porą! Zapraszam.


Ślę uściski spośród sterty papierów, przecinających się linii, uciekających punktów, wciąż mylonych wartości głębokości zaszewek i zagubionych 5 mm ;). Hi, hi... o tym co robię niedługo...
M.

12 komentarzy:

  1. Piękny rysunek :)
    Wszystkiego najlepszego - rocznicowego :)
    My dziś z M również świętujemy, ale bez prezentów ;)
    Z niecierpliwością czekam na Twoje kolejne poczynania :)))
    Zmykam również do swoich - tym razem decha, farba, gąbka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw z rogaczem w prezencie dla męża - ryzykowny ;D
    Nie no, żartuję sobie, skoro ma to związek z hodowlą, to prezent jak najbardziej z sensem i wykonanie świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam skojarzenia że rogacz dla męża może być źle odczytany... No ale skoro uśmiech dookoła głowy to luz ;)
    Gratuluję, rysunek przednie Ci wyszedł, czapki z głów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się uśmiałam z tego rogacza:) rewelacja:)
    Piękna praca:D

    OdpowiedzUsuń
  5. podusia cudowna! rysunek przepieknie wyszedl - tez w koncu musze zakupic czarny pisak do tkanin bo mam tylko czerwony dosc gruby;p
    masz tez urocze metki!!
    p.s. jakbym jakims cudem wygrala rozdawajke to ten tego - wyjezdzam dzisiaj wiec odpisze dopiero na maile pod koniec wrzesnia hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny, ale też mam wątpliwości, czy oby M ma duuuże poczucie humoru? Bo te rogi...
    Tak, czy siak miłych kolejnych rocznic :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. :)))))) oj te rogi

    super jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi, Hi ... rogi są darowane nie pierwszy raz, więc M się już przyzwyczaił ;). Hi, Hi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Że tez potraficie tak rysować, baby Wy ;) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. PRZYBYŁAM, ZOBACZYŁAM, ZOSTAJĘ OBSERWATORKĄ :) piękne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...