środa, 15 sierpnia 2012

Ech... chciałoby się na plażę! Projekt 12/12. Sierpień.

    Ale lało!  Deszcze i wichury u nas były jakich już dawno tu nie gościłyśmy (znowu jesteśmy samotne, nasi faceci wyjechali na "męśką przigodę" ). I w związku z tą ciemnicą i szarugą przypomniałam sobie o wakacyjnym wyzwaniu sierpniowym "coś na plażę" w projekcie 12/12. W mych marzeniach o plażowaniu koniecznie musiało się znaleźć etui na okulary przeciwsłoneczne, a że ostatnio mnie nosi coby tu coś wyszydełkować (Facebookowi obserwatorzy coś o tym wiedzą ;) ) to wybór techniki był oczywisty.


Jakby się kto nie zorientował, to mój szary kosz na pranie robi za nadmorski kosz plażowy ;). Zdjęcie w pełnym słońcu, które popołudniu wreszcie do nas zawitało. Usiąść w takim koszu (oczywiście mam na myśli ten plażowy prawdziwy ;) ) z książką, na wyludnionej w miarę możliwości plaży, wieczorową porą... czytać i słuchać szumu morza, hmm... marzenie na liście "do spełnienia" - status: "oczekujące".


Etui to proste słupki, wykonane z resztek bawełnianej włóczki. Do tego dołączyłam koraliki , które zrecyklingowałam z Basinej karuzelki, która niestety poległa w jednej z bitew Ser Anthony'ego ze smokami.


Ściskam słonecznie!
M.

1 komentarz:

  1. Pomysł prosty, zadanie wypełnione;-)
    Przypomniałaś mi ,że mam ogromne zaległości;-(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...