niedziela, 15 lipca 2012

Moje miasto.

     Żyjemy w Warszawie, ale naszym miastem jest nasze blokowisko. Tu mamy ulubione place zabaw (na co dzień bawimy się na małych międzyblokowych skwerkach, duże i wypasione place zabaw zżerają zbyt dużo energii). Tu są nasze małe osiedlowe sklepiki (bułki kupujemy "u faceta" w bloku obok). Co dzień odwiedzamy ten sam kiosk z prenumeratą gazety, gdzie Pani właścicielka zna nasze dzieci od urodzenia. Tu mamy przedszkole, basen, dentystę i fryzjera. Do pracy mam dwa przystanki - często jeżdżę rowerem. Nasze miasteczko w wielkim mieście.
A do tego mamy tu jeziorko :).



Codzienna rundka rowerkiem wokół jeziorka - obowiązkowa!

Kolejna zabawa w Art-piaskownicy - fotogra "Moje miasto".




Ściskam!  M.





13 komentarzy:

  1. to z Warszawy jestes !!! to blisko mamy do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o więcej zdjęć - bo lubię Warszawę a tak rzadko mogę tam być !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gocław??
    Pozdrawiam serdecznie :)
    i życzę powodzenia w zabawie art-piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie ciekawi, czy A. już się zorientował, że czegoś brakuje w jego rowerku ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, zorientował się , zorientował. "Mamo, ja nigdy w zyciu nie mialem takiego lowela z pedalami, wies? ". Na następne urodziny mejbi.
      M.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zagadka rozwiązana! :). Zdjęcie zrobione spod pomnika kota niezależnego.

      Usuń
    2. Znam i lubię, niestety tylko jak jestem u koleżanki :/ Ale super tam macie :)

      I ja gratuluję wygranej! :)

      Usuń
  6. małe miasto w dużym :) ja akurat mieszkam w małym mieście i bardzo lubię to że znam się ze sprzedawcamiuwielbiam takie sytuacje w stylu " tu z tyłu mam lepsze pomidory to dam pani takie " :)))

    gratuluję wygranej w Piaskownicy :)

    świetna kiecka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie przymierzam się do takiego "lowela" dla Ignasia - widziałam, jak maluchy na nich śmigają..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, jesteś z Warszawy? Ja również :) A nad Waszym jeziorkiem bywam dość często, bo w okolicy mieszka moja dobra koleżanka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...