poniedziałek, 23 lipca 2012

Love you. Projekt 12/12. Lipiec.

  Złapałam moment. Baśkowy moment. Na spacerze, ot tak na chwilkę Basia się zatrzymała pod ścianą koło kiosku - chodziłam tamtędy milion razy i nigdy nie zauważyłam tego napisu. A tu raz, chwila, pstryk i już Basia pobiegła dalej. Bardzo się cieszę, że akurat w torebce miałam aparat :). Powstało moje ulubione zdjęcie. Motyw kilka razy chciałam jeszcze powtórzyć, np w sesji neonowej, ale gdzie tam, nie da się ustawki zrobić z rocznym dzieckiem :).
I właśnie to ulubione zdjęcie chciałam sobie obramkować. (Ramka zrobiona w ramach lipcowego wyzwania w Projekcie 12/12).


Ramka skład: brystol, klej, gazeta, nitka. Początkowo w planach było uplecenie całej ramki z uszytych gazetowych tasiemek, ale po 10 cm (patrz prawy górny róg ramki) postawiłam na minimalizm ;). Ja nie mam nic do kleju i papieru, ale oni razem coś ewidentnie do mnie tak - współpraca zerowa.

W drugim rogu przeszycia:





Ramka jak ramka, na szczęście zdjęcie broni się samo :).







Bohaterki zdjęcia: Basia i lala Dorotka.

Miłego wieczoru!
M.

p.s. 1. Mak z pierwszego zdjęcia, jak się łatwo domyśleć wnosząc po długości łodyżki, dostałam od mojego szarmanckiego syna ;). Uwielbiam jak do mnie biegnie:  "maaaaamooooo! dla cieeebiee! psiepiękny plawda?"

p.s.2. przypominam o moim Candy!. Zapraszam do zabawy!





10 komentarzy:

  1. Cudne zdjęcie!!! I ramka pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne!!! i zdjęcie i ramka, idealnie pasuje;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACJA!!! REWELACJA!!!REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne candy - och jak mi się oczy zaswiecily do materiałów i lamówki:) Obserwuję od dziś i cieszę się, że dzięki candy trafiłam do Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ramka dla super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcie jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, córeczka wiedziała jak się ustawić, naprawdę przepiękne zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszę takiego zdjęcia !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcie! A co do łodyżki to i tak jest długa, mój syncio przynosi mi zwykle kwiatki z łodyżką o długości do 2 cm....

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...