sobota, 21 lipca 2012

Candy! Candy! Morska rozdawajka!

Nadszedł czas na pierwsze Candy w Niebieskim igielniku!
Zapraszam po dobrodziejstwa - Morska rozdawajka przed Wami:

Banerek:


A rozdaję:
1. 10 malutkich drewnianych klamerek, bohaterek tego zdjęcia :).
2. 2 nowe motki włóczki akrylowej "Kotek" w kolorze biały surowy - dzianina z niej jest bardzo milutka, nie gryzie, a że włóczka jest cienka, to nadaje się również na letnie wyroby - zrobiłam z niej m.in. ten kocyk w stokrotki.




3. lamówka w paseczki granatowo-białe, bawełniana, 5 m.
4. dwie szpulki nici maszynowych.
5. kreda w ołówku ze szczoteczką do rysowania na ciemnych tkaninach




6. tkaniny bawełniane: tkanina w paseczki to cienka bawełna o wym ok 1,30 m x 1,85 m (tkanina wyprana i wyprasowana, także gotowa pod igłę!). Tkanina w mapę to piękny batyst o wym ok 1,30 x 1,65 m, (nie dekatyzowany, bo akurat był  w partii zakupionych materiałów, co po przyjściu ze sklepu nie wrzuciłam do praliki, a jak tego od razu nie zrobię, to potem tak leży i zapominam :) ).




7. I na deser morska Origami bag - saszetka uszyta wg projektu Amy Butler. Więcej o saszetce tutaj (Origami bag).




I zasady zabawy:

UWAGA! W sumie możesz mieć razem aż 3 szanse!

Umieść banerek na swoim blogu z linkiem do TEGO posta o rozdawajce,  nie do całego bloga.
oraz:
1. Zapraszam do obserwowania mojego bloga - zostaw pierwszy komentarz jako obserwator (jeśli jesteś już obserwatorem, po prostu napisz komentarz).
2. Zapraszam do polubienia strony Niebieskiego Igielnika na Facebooku - www.facebook.com/NiebieskiIgielnik - zostaw drugi komentarz pod postem na blogu jako fan strony Facebookowej.
3. Udostępnij post o Candy z bloga lub Facebooka na swojej tablicy Facebookowej - zostaw na blogu trzeci komentarz.

Oczywiście można, jak kto chce skorzystać, tylko z wybranej jednej opcji np. tylko punkt 3 albo 2 albo 1+ umieszczenie banerka na blogu - kazdy z punktów to oddzielna szansa, by wziąć udział w zabawie nie ma konieczności wypełnienia wszystkich punktów razem.

Osoby nie posiadające bloga proszę o wpisanie w komentarzach maila, lub deklaracji, że same będą pamiętać by sprawdzić wyniki i jak wygrają to się ze mną skontaktują :).

Zapisy trwają do 21 sierpnia do 23.59 :).

UWAGA: aby mieć trzy głosy, muszą być trzy oddzielne komentarze - to istotne do wyłonienia zwycięzcy z przyczyn technicznych :).

Mam nadzieję, że wszystko jasne. Zapraszam do zabawy!
M.



150 komentarzy:

  1. będę pierwsza, mam nadzieję, że pierwsi nie będą ostatnimi ;) ale choćby po samą kosmetyczke, musiałam się ustawić w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o banerku, już wstawiony. I jako fan na facebooku wstawiam komentarz ;)

      Usuń
  2. Cudowne cukiereczki!!! zapisuję się, obserwuję od dawna konta na FB nie posiadam;(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staję po słodkości. Bez dwóch zdań. Obserwatorem jestem stałym :). FB nie mam i jakoś mnie nie kusi, wręcz odwrotnie. Choć pewnie kiedyś czas i na to przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja staje po te cudownosci i juz wrzucam lnk na moim blogu, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne prezenty...zapisuję się i zapraszam do mnie na candy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa ja tak wychwalalam tą twoją kosmetyczkę!! ja chce ją mieć! i tą cudowną lamówkę! i materiałów też nigdy za wiele niach niach :D

    jestem obserwatorem od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. i polubiłam Niebieski Igielnik na FB :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne candy :) bardzo chętnie przygarnę te prezenty, obserwuję i czekam na losowanie :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest link na FB http://www.facebook.com/pages/Gosia-szyje/382542041787025 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję Twój blog, wspaniałe rzeczy robisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne candy - bardzo przydatne nagrody. Dołączam do udziału w zabawie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja też chcę takie pyszności :)
    Już zamieszczam informację o candy na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Melduję, że już polubiłam Niebieski Igielnik na "F" :)
    Nie wiem tylko czy poradzę sobie z 3 krokiem?

    OdpowiedzUsuń
  15. Baner już na blogu! ah cóż za cudna rozdawajka! musi być moja!!! ta kosmetyczka i te cudne materiały!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. no i oczywiście lubie niebieski igielnik na fb!

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuje już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne candy - och jak mi się oczy zaswiecily do materiałów i lamówki:) Obserwuję od dziś i cieszę się, że dzięki candy trafiłam do Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem już obserwatorem, więc piszę komentarz :) :)
    senninha@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. na fb też polubiłam, jako Monika Cz. :))

    OdpowiedzUsuń
  21. OOO to coś dla mnie:) Już się zapisuję .Pozdrawiam Grażyna
    grazynaga@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie warunki spełnione i zapraszam też na szyciowe i smakowite candy do mnie http://utkani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniale candy!!! ja zaczynam właśnie przygodę z szyciem, więc nagrody dla mnie jak znalazł... ;)
    banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    obserwuje jako OliwkaEwka

    OdpowiedzUsuń
  24. i ponieważ bardzo bardzo chcę te cuda to piszę o tym post:
    http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/2012/07/morskie-candy-w-niebieskim-igielniku.html
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak tu pięknie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Już dodaję banerek i zapraszam na swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z taką tkaniną, to tylko coś marynarskiego uszyć i wyruszyć w podróż... mapa zawsze pod ręką ;) Kusi przeokropnie :))

    OdpowiedzUsuń
  28. i trzeci, a nawet czwarty, bo na blogu również podlinkowałam, czyli rozgłosiłam wszędzie gdzie się da, że takie cudeńka rozdajesz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. i trzy :) Cudne Candy! Cieszę się, że udało mi się tu trafić do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. trafiłam tu za sprawą Joanki-z, zaobserwowałam i na pewno zostanę nie tylko ze względu na śliczności w candy, ale też dlatego, że tworzysz cudne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. fanpage na fb też polubiłam^^

    OdpowiedzUsuń
  32. i oczywiście udostępniłam info o rozdawajce^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Super candy! Info o nim zamieściłam na wwww.jakuszyc.pl w dziale Candy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Staję w tej długiej kolejce i licze na szczęście w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. I trzeci punkcik też spełniony :)

    OdpowiedzUsuń
  36. podlinkowałam
    http://house-manager.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. jestem obserwatorem:D banerek umieszczony również ineskowo.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Kilka dni temu trafiłam na Twój blog zupełnym przypadkiem szukając inspiracji na 12/12. Wszystkie wpisy nadrobione:) Muszę powiedzieć, że chętnie będę do Ciebie wracać.
    Uwielbiam morskie klimaty! Bardzo mi się podoba Twoja saszetka. A zwłaszcza pomysł wyszycia na niej kotwicy! Rewelacja! Że też sama nie wpadłam na pomysł ozdobienia kosmetyczki za pomocą wyszywania. Muszę to nadrobić.
    Tak mi się podoba, że zgłaszam się na candy. I z przyjemnością spełniam pierwszy warunek.

    OdpowiedzUsuń
  39. I warunek trzeci spełniony. Banerek już na blogu: pracownia-na-walizkach.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Hallo,

    das ist aber eine tolle Verlosung bei Dir!...Lg Ines

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowności :) Z chęcią wezmę udział w zabawie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. I oczywiście obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Moje klimaty! Nie mogłam się nie skusić:)
    Zgłaszam, wieszam i w ogóle zaopiekowuję:)
    Świetne rzeczy szyjesz.
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  45. zapisałam się do obserwowanych jako setny obserwator :)
    banerek na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam klimaty marynistyczne :) smakowity kąsek :) Twoje twórcze wieczory są bardzo owocne - piękne rzeczy pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wydaje mi się, że warunek No 1 spełniony. Od rana się tu gimnastykuję. No nie wiedziałam jak do obserwowanych blogów dodać. Nauczyłam się i dodaję kolejne ;-) Banerek z linkiem także jest, mały ale inaczej nie umiem... I piszę komentarz, tylko, że nie wiem czy jako nowy obserwator... Na liście w każdym razie jestem ;-) Ufff. Na Twojego bloga trafiłam dopiero dziś skuszona gdzieś linkiem do candy... Piękne rzeczy tworzysz. W najbliższych dniach przyjrzę im się dokładnie :-) Więcej warunków spełnić nie mogę, jakoś na FB jeszcze nie zawitałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. 1) jestem obserwatorem - super blog (candy też) :)

    OdpowiedzUsuń
  49. 2) polubiłam Niebieski Igielnik na FB
    ale nie mam swojego bloga i obiecuję, że będę sprawdzała, czy wyniki candy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przyłączam się z chęcią do zabawy. Będę dopiero obserwować, ponieważ od niedawna zaczęłam blogować. Na FB nie zaglądam, bo szkoda mi czasu. Wolę coś wydziergać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przyłączam sie do aukcji, niestety mojego bloga nie mam. Piękne są te rzeczy. Pozdrawiam, Agnieszka zlotaagnieszka81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się jako:
    obserwatorka.
    omena999@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Jako osoba, lubiąca bloga przez fb.

    OdpowiedzUsuń
  54. I jako osoba posiadająca banerek na Facebook'u :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również przyłaczam sie do zabawy
    banerek na blogu
    www.umotylka.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja chętnie dołączam się do zabawy :) Banerek do sprawdzenia na uroczydetal.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  58. I ja spróbuję szczęścia:) Pozdrawiam kpatka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  59. obserwuję bloga
    Emilaa GIe.

    OdpowiedzUsuń
  60. Polubiłam Niebieski igielnik na Fb:)
    Emilia górska

    OdpowiedzUsuń
  61. Trzecie zadanie wykonane :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Obserwuję od dzisiaj, ale do dzisiaj miałam twój blog w czytniku;-)

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam i zglaszam sie
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Zobaczyłam juz jakie Ty rzeczy Kobieto tworzysz!
    Jestes mistrzem! Od razu zapisuje Twoj blog w moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  65. Obserwuję Cię!Witam serdecznie! Nie mam jeszcze bloga, niestety....
    malmir53@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. A także polubiłam na FB...

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapisuję się- i będę pamiętała;)
    magda.zlotkowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski+FB share

    OdpowiedzUsuń
  69. Marne szanse, ale i tak spróbuję - obserwując Cię :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  70. Banerek już na blogu, dołączyłam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Jak również polubiłam Niebieski Igielnik na fb (jako Marlena Ś.)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. 3) informacja umieszczona na pasku bocznym http://darmow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Baner na blogu jest, obserwuję bloga też :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Trafiłam do Ciebie ze strony Jak Uszyć i już zostałam obserwatorem Twojego wspaniałego blogu. Oczywiście z przyjemnością zapisuje się do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  76. Drugi (na FB jestem Dorota Puchlew-Grzelak)

    OdpowiedzUsuń
  77. Na FB też Cie polubiłam. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Obserwuję i będę zaglądać.zapisuje się do zabawy bo pięknie tworzysz.FB nie posiadam.Zapraszam i pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję. Zapisuję się! Zaglądam. Pozdrawiam, Boniek. Banerek umieszczony.
    http://boniffacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Obserwuję, banerek dodany więc ustawiam się w kolejce.. :)
    pozdrawiam
    jdarkhandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Już obserwuję i do kolejeczki się dopisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  82. ja tez obserwuję i zaraz wkleje banerek u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. na FB polubiłam z prywatnego konta, może tak być?

    OdpowiedzUsuń
  84. A więc spróbuję i ja
    morskie klimaty warte stania w kolejce,
    Zajrzę tu by sprawdzić czy los do mnie się uśmiechnął.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  85. Spełniam drugi warunek

    OdpowiedzUsuń
  86. Ponieważ blog bardzo ciekawy będe tu pewnie częstym bywalcem,pozdrawiam,Ela

    OdpowiedzUsuń
  87. A ja jako obserwator lubię także na facebooku .

    OdpowiedzUsuń
  88. Jak i również opublikowałam post n facebooku .

    OdpowiedzUsuń
  89. Zapisuję się na candy i do obserwatorów :).

    OdpowiedzUsuń
  90. cudowne Candy, na FB mnie nie ma, ale zgłoszę się chociaż raz jako obserwatorka :-) pozdrawiam i zapraszam na swoje candy!

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam i ja :)

    Banerek wstawiony na: http://jomarowyswiat.blogspot.com/

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja obserwator tylko jestem, ale zapisuje sie do zabawy!
    andina13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się
    obserwuję jako werka_uk2000
    mail werka_uk2000@o2.pl
    dodałam banner o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. zgłaszam się
    obserwuję jako: Ola
    mail: olak1011@o2.pl
    banner: tak
    blogroll: tak
    artystyczneserce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. zgłaszam się oczywiście:) obserwuję jako Wyspasnow, mail: katep1@interia.pl, banerek na moim blogu www.wyspasnow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. I ja także się zgłaszam :)
    Banerek wstawiony: http://szydelkowniaidy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. zdążyłam jeszcze i zapisuję się
    piękne prezenty
    banerek na blogu http://halula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Niebieski Igielnik na fb polubiłam jako Tańcowała Igła z Nitką
    https://www.facebook.com/TancowalaIglaZNitka

    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Zdążyłam, może akurat ostatni będą mieli szczęście? ;)) Piękne cukierki! Obserwuję blog :)

    OdpowiedzUsuń
  102. I polubowuję na facebooku, jako "handmade by Shenny" :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Piękne rzeczy przygotowałaś! Materiały bardzo by mi się przydały, są śliczne. Chętnie podejrzę co tworzysz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja również się ustawię w kolejce :-)
    obserwuję :-)
    info o candy na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się z miłą chęcią. Obserwuję blog jako Ana. =)

    OdpowiedzUsuń
  106. Konto na facebooku lubię jako Anna Kaczmar. =)

    OdpowiedzUsuń
  107. Baner o Twoim candy umieściłam na moim blogu: http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Lubię na fejsie :)

    OdpowiedzUsuń
  109. A tak poza konkursem... jestem szwalniczym beztalenciem. Jedyne co w życiu uczyniłam to uszycie fartuszka ze ściereczki kuchennej (w 6 klasie podstawówki) oraz szalik na drutach dla męża (obecnego).
    Teraz, pod wpływem Twojego bloga, uczę się robić szydełkiem, żeby wydziergać kocyk dla córki.
    Kupiłam szydełko i motek włóczki ... i się uczę.
    Banalnym ściegiem z Twojego wpisu "Tunisian crochet" robię szalik.. no chwilowo odpoczywam bo od dziergania tak mnie boli nadgarstek :D
    Ale jestem zmotywowana :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Obserwuję blog, piękne rzeczy robisz:)))
    Cudne te rzeczy, więc się zgłaszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  111. I dodałam na swoim blogu podlinkowane zdjęcie do Twojego cudnego candy:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  112. Oj:( tylko dopiero teraz "kapnęłam" się, że zapisy były do wczoraj, a ja zakręcona myślałam, że dzisiaj jjest 21.08:(

    OdpowiedzUsuń
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...