poniedziałek, 7 maja 2012

Poniedziałkowy przegląd szydełkowy (4). Wiosenne śniadanie.

Na dzień dobry coś miłego! Och, jakby mi kto, nawet tylko bułkę z masłem i jajko tak do łóżka kiedy podał!


Zestaw wiosenny :). Wazonik i podstawka.



Wazonik to nałożone na gerberowy słoiczek po obiadku Basi dwa kwadraty z motywem z wzoru poniżej (właściwie wzięłam tylko kwiatki, a ramkę zrobiłam  okrążeniem słupków i potem oczka zwykłe). Motyw kwiatkowy wypróbowany w ramach poszukiwania wzoru na kocyk Basiowy - jak widać ma być kwiatkowy. W sumie wzór bardzo mi się spodobał, kocyk w takie drobne kwiatki, ażurowy byłby piękny, ale te kwiatki robi się z oddzielnych 4-rech środków, potem łączymy - taka dłubanina, że w życiu nie wystarczyłoby mi cierpliwości na cały pled !.

Jakby kto jednak chciał spróbować to proszę:




W pierwszym okrążeniu robimy po jednym płatku każdego kwiatka i połączenie kwiatków po stronie wewnętrznej. W drugim okrążeniu po trzy płatki każdego z kwiatków i razem zewnętrzne łączenie.

Do kompletu podstawka, tu z jajem:



I wzorek (ja zrobiłam trochę więcej okrążeń niż na wzorze):




I tak to z zapowiadanych projektów szydełkowych już prawie wszystkie pokazałam. Największy się robi - czyli kocyk Basiowy - mnóstwo na nim kwiatków, nawet drobniejszych niż wazonikowe :). Dziergam, dziergam ...



M.



5 komentarzy:

  1. milutki komplecik, chyba taki podobny popełnię...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik a sniadaniem do łozka tez bym nie pogardziła :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...