poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Poniedziałkowy przegląd szydełkowy.

Z cyklu com szydełkiem zdziałała ... Trochę poopowiadam, bo pokazać nie za bardzo jest co z wiadomych względów (aparat w naprawie). Ostatnio opanowuję kilka projektów szydełkowych, a tu takowe resume zamieszczę, żeby wszystko uporządkować :) - bo ja taka porządnicka niby jestem.

1. Podkładki pod kubki - poczyniłam już dawno, nawet obfotografowane są, ale to na prezent więc pokażę jak obdaruję. Póki co nie ma co gadać. Realizacja  - 99% (pozostało tylko opublikować :) )


2. Szukając motywu do nowego kocyka Basiowego poczyniłam wazonik i podkładkę - wiosenne klimaty - nie mam jeszcze zdjęć, więc tu też chwilowo bez progresu. Realizacja - 70 %.


3. RASZ - nowa szydełkowa akcja blogowa TRUSKAVECZKI - robimy razem poduszki z tego samego motywu kwiatowego - jest on jednym z kandydatów do wspomnianego wyżej i niżej kocyka, więc z chęcią się przyłączyłam, by go wypróbować. Akcja trwa do 30 kwietnia. Realizacja ok 40% - trwają prace koncepcyjne ;) - planowanie ułożenia motywów - dokumentację pracy głównej projektantki przeprowadzono aparatem w telefonie komórkowym:




4. Kocyk - narzutka na łóżeczko Basi - realizacja - 10%. Włóczki wybrane, zamówione, czekam na przesyłkę. Zastanawiam się nad wyborem motywu, właściwie to albo ten RASZ-owy, albo ten:





Ech ... piękny jest .



Witam wszystkich nowych Obserwatorów! Cieszę się, że tu zaglądacie, daje mi to wiele radości i motywuje do roboty :). To dziergam, żeby Wam tu coś wreszcie pokazać :).
M.


4 komentarze:

  1. ależ Cie roboty czeka.... chyba wszystki magdy mają porozpoczynane miliard 500 sto 900 projektów, u mnie jest dokładnie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to witaj w klubie...gdyż mam wiele rozgrzebanych dziergadeł i skończyć jakoś nie mogę;( miłej pracy;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ będzie słodki kocyk jak ja bym chciała umieć dziergać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mi wyjdzie :). A z pewnością zrobię jakiś kursik z tym motywem kwiatkowym bo jest boski, także zapraszam! Będzie krok po kroku, więc może spróbujesz?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...