poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Poniedziałkowy przegląd szydełkowy (3). RASZ.

Ha! Nowy tydzień czas zacząć!  Wieści z frontu szydełkowego:

1. Dziś ostatni dzień RASZ-u - czyli blogowej akcji Truskaveczki  - kto chciał, to zrobił według tego samego wzoru poduszkę na szydełku - ja chciałam i zrobiłam...

Dla małej dziewczynki i dla jej "córuni" ...




... pościel do wózeczka lub łóżeczka.




Z braku łóżeczka dla lalki (tak Basia ma już prawie rok, a ja właśnie zauważyłam, że nie ma ani lalki, ani łóżeczka dla niej! Wstyd i ujma! - nadrobię w najbliższym czasie) za łóżeczko posłużył koszyk.

 Włóczka i tył podusi bawełniane. Wymiary poduszki 20x20cm, a kołderki 40x32 cm.

Tu detale:



A tu cały komplet:



 Niezapominajki widoczne na kołderce robi się bardzo miło i szybko. Tu wzorek nieporadnie narysowałam:


To wielkie 0 koło 1 to oczywiście też oczko łańcuszka.


2. Zestaw wiosenny - realizacja 90% - już mi tylko zdjęcia zostało obrobić.
3. Kocyk Basiowy - jestem w połowie.

Udanej majówki!
M.

p.s. Witam nowych obserwatorów, bardzo dziękuję wszystkim za miłe komentarze!




6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :) moja córka chciaż ma lalki szmacianki to i tak najbardziej woli kota bonifacego (naturalnej wielkości)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna pościel;-)
    Kwiatek wypróbowałam , wyszedł śliczny, dzięki za wzór!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy komplecik :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne! Uwielbiam małe formy. Ale mam syna i raczej celujemy w zwodzone mosty kartonowe. Twój komplet cudny! Uroczy! Elegancki! I jedyny w swoim rodzaju - to chyba najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam taki wzorek. Babcia uwielbiała takie robótki. Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...