piątek, 13 kwietnia 2012

Głosowanie.

Dzisiejszy post ma się pojawić automatycznie - (mam nadzieję, że się pojawi, bo po raz pierwszy będę tak ustawiać w bloggerze). My właśnie powinniśmy całą czwórką wypoczywać na wakacjach w Baku, o czym z pewnością jakieś zapiski się tu znajdą. A dziś przypominam nieśmiało, że rozpoczyna się głosowanie  w konkursie tutoriali prowadzonym przez CraftLadies, w którym bierze udział przygotowany przeze mnie TEN TUTORIAL. Jeśli się Wam spodobał to zagłosujcie NA TEJ STRONIE.


Zostałam też zaproszona przez Elę z czary-mary z materiału do wielkanocnej zabawy - podaj przepis na potrawę, bez której nie wyobrażasz sobie stołu wielkanocnego, trochę się zorientowałam za późno - ale  co tam, nigdy nie jest za późno, by całemu światu obwieścić, że nie ma prawdziwej Wielkanocy bez pysznego sernika mojej mamy! Przepisu niestety jeszcze nie znam, ale nadrobię to w przyszłym roku!
M.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...