poniedziałek, 12 marca 2012

Projekt 12/12. Marzec. Kapcie.


Ostatnio po naszym domu szwęda się krasnoludek (poradziliśmy już sobie z inwazją smoków, dzięki wielkiej odwadze i rycerstwu sir Antony'ego , to teraz w nagrodę mamy milsze towarzystwo w czerwonych kapciochach). Owe kapciochy to klasyczna linia obuwia krasnoludkowego wykonana w ramach Projektu 12/12 na miesiąc marzec - zadaniem były kapcie.


Uszyłam je według tej instrukcji - KAPCIE.


Kapcie uszyłam z grubego, sztywnego sztruksu. Do środka jako podszewka zamarzył mi się materiał w krasnoludki, a że takiego nie posiadałam, to go namalowałam :) mazakami do tkanin. Wyszło całkiem nieźle,  małe powierzchnie do ozdobienia były, to i nie urobiłam się przy tym zbytnio.






ABS na podeszwach zostały doklejone klejem do tkanin z cienkich łatek skórzanych.




O dziwo Antek w nich chodzi i to chętnie! O dziwo, bo jak do tej pory to nie tolerował żadnych kapci - ma to po mamie. Myślałam, że kapcie będą raczej elementem dekoracyjnym, a okazało się, że trafiłam w gust mego krasnoludka "ilelalnie".

M.


10 komentarzy:

  1. Podziwiam krasnoludki własnoręcznie namalowane, w ogóle te mazaki do tkanin mnie coraz bardziej ciekawią :) muszę się zabrać za swoje kapciochy

    Całość świetna! ja chyba będę musiała jakieś księżniczkowe wymyśleć

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne buciki !! Pięknie namalowałaś krasnoludki zdolniacho! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaale fajne hahah no super pomysł :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piekne. Alez to oczywiście Żwirek i Muchomorek! Chyba najważniejsze Krasnoludki na świecie. Pomysł cudny i wykonanie też. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żwirek i Muchomorek - tak, tak - to są znani memu synowi krasnoludkowie - tylko w wersji we wdziankach czerwonych :).

      Usuń
  5. słyszysz te okrzyki zachwytu !!!! to ja!!!!! wzdycham i zazdroszczę talentu...to jest piękne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. krasnoludek jak sie patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To Ty sama malowałaś te wszystkie Żwirki i Muchomorki ???? Jestem w szoku!!! Zastanawiałam sie ile czasu by Ci zajęło zamalowanie tkaniny na pościel ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy szyje Pani na zamówienie? Bo byłabym zainteresowana tymi butkami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...