sobota, 3 marca 2012

Projekt 12/12. Luty. Kocyk na szydełku.

Troszkę nie zdążyłam, bo zadanie w Projekcie 12/12 pt. "szydełkowe serduszko" było zadaniem na luty. Ale chyba można mi to wybaczyć, bo serduch zrobiłam z nawiązką 100! Szukałam i szukałam jakiegoś fajnego filmu z tutkiem na takowe serduszko, ale nic mi nie podpasowało. W końcu stwierdziłam, że czas stawić czoło wzorom szydełkowym i ... klops wpadłam po uszy! Tego jest mnóstwo! Co za możliwości! Do tego nie trzeba ciągle wciskać "pauza-play". Za to można wygodnie się umościć z herbatą i sru ... powstaje kocyk dla Basi.



Zaczynałam od serduszek...




Potem ramki...


I zszywanie... to akurat zupełnie mi nie odpowiadało, ale dowiedziałam się o tym, jak już 100 kwadratów było gotowych. Więc zawziąć się musiałam i mamrocząc  przez zaciśnięte zęby złożeczenia, dobrnąć do końca!


I detale:





Kocyk ma wymiary ok. 95 x 95 cm, jest zrobiony z 6,5 motków włóczki akrylowej na szydełku 3,5 mm. Jest bardzo ciepły. Szary z różem to ostatnio moje ulubione połączenie. Basi, jak mi się wydaje po jej czterozębnym uśmiechu też :).

Tak mi się spodobało to szydełkowanie, że postanowiłam (mimo, że to mój pierszy szydełkowy kocyk) zdziałać nowy tutorial ! W następnych postach zobaczycie dokładne wskazówki, jak wydziergać taki kocyk. Zapraszam!

17 komentarzy:

  1. ten kocyk jest po prostu nieziemski!! podziwiam podwojnie bo beztalencie szydelkowe ze mnie!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocyk śliczny, cud ,miód .

    Wcześniejszy wpis usunęłam z powodu pomyłki w blogach.Wpisałam komentarz nie do Twojego wpisu :-/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńko! moja mama szydełkuje, muszę jej to pokazać! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O rety, że ja tu dopiero teraz trafiłam to chyba grom z jasnego nieba mnie zaćmił! CUDNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny ten kocyk, widac, ze kosztowal do efekt swietny duzo pracy ale warto bylo, bo efekt swietny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem zafascynowana Twoimi dziełami! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oniemiałam! Piękna praca! Nie umiem takiego zrobić, a chyba pękłabym z dumy! Prze-pięk-ny kocyk!
    Idealny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i pracochłonny. Widziałam jakiś czas temu schemat i od razu wiedziałam, że w najbliższej przyszłości, nie będę w stanie takiego wykonać - mam za mało motywacji;)(leniuch ze mnie)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocyk jest boski co tu duzo kryc, jestem ciekawa czy zrobilabys taki sam dla mojego dzidziusia bo sama nie stety nie mam takich zdolnosci zeby cos takiego wykonac/ Aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna praca, widać, że włożono w nią dużo pracy, podziwiam za cierpliwość;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowny i ... zaraziłam się, i ... zaczęłam już dziergać te Twoje serduszka:)
    Dziękuję za kursiki i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny kocyk i ja też zabieram się za swój mam nadzieje że do wiosny go skończę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, piekny kocyk... Chcialabym zrobic cos w tym stylu dla swojej corci ale nie tak skomplikowanego :) Moze masz cos ze schematow, cos latwiejszego :)
    Pozdrawiam...
    M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękny kocyk! Trafiłam tu przy okazji szukania w sieci pomysłów na szydełkowy koc i proszę jakie cudo znalazłam!
    Wracam do szydełkowania po latach, jeśli skończę mój pierwszy projekt (tak, brak cierpliwości to moja pewna wada), zabieram się za ten pomysł. A tymczasem pomysł przypinam do swojej tablicy w Pinterest.
    Ps. Dobór kolorów piękny! Mam nadzieję, że kocyk nadal świetnie służy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Szydełkowanie to mój świat!! Mogłabym nie robić nic innego!!
    Kocyk obłędny - jeśli to pierwszy taki to chapeau bas!
    Zapraszam do siebie na bloga i na Instagram :)
    Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocyk przepiękny, pracochłonny i to zszywanie. Podziwiam Cię za to. Masz dużo cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...