piątek, 9 marca 2012

Prezent dla dziadka. Organizer na lizaki.

Co za szaruga za oknem ?! Precz, precz i jeszcze raz precz! Żeby było weselej, przedstawiam oto prezent "z przymrużeniem oka" dla dziadka. W weekend odbyła się rodzinna imprezka z okazji mixu urodzinowo-imieninowego kilku członków rodziny, w tym imienin dziadka. Nasz dziadek jest wymarzonym dziadkiem na świecie, uwielbia swoje wnuki (ma ich 5!), dużo się nimi opiekuje, łaskocze, podrzuca, rozśmiesza, rozpieszcza, rozbawia, zawsze ubaw po pachy gwarantowany! Ale, ale...! Dziadek ma też przepastną torbę, w której zawsze można poszukać skrytych w różnych zakamarkach lizaków (które szczególnie Antka cieszą, gdyż mama nie często mu taką frajdę funduje). I właśnie dlatego - ja trochę z przekory, a Antoś zdecydowanie ze szczerego serca - uszyliśmy dziadkowi prezent: organizer na lizaki dla wnuków ;).




Każde z wnucząt ma swoją przegródkę ;), do tego jedna zapasowa -  w której Antoś umieścił zielonego lizaka (bo "to jego ulobiony kolol psiecież" - tym sposobem sugestia dla kogo jest zapasowy lizak była przejrzysta).


Była radość - głównie dzieci :).

A tu udział mego syna w sesji zdjęciowej podczas pierwszej aranżacji - trudno było ocalić kompozycję przed ingerencją pojawiającej się nagle zachłannej łapki.




ślę uśmiechy
M.

p.s. Witam, witam moje nowe obserwatorki! Bardzo się cieszę, że chcecie tu zaglądać! Zapraszam.

7 komentarzy:

  1. Mega super ten prezent,jaki praktyczny!!! już widzę radość dzieci i dziadka przede wszystkim;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny prezent :)) Mnóstwo radości i dla dzieci i dla dziadka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hihhihi ale fajowe. Moi rodzice też mają 5 wnucząt i chyba by im się spodobał taki segregator :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh genialny pomysl na te lizaki!! no genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiałam się. Mogłabym mieć taki do pracy - ogólnie na frykasy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd ja to znam -znaczy to podbieranie elementów z sesji :p podoba mi się aranżacja,a już sam pomysł- "cenka opada"!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW....super pomysł...właczyły mi się wspomnienia, mój Tato, mój synek i lizaki :) Też ma 5 wnucząt ale te najstarsze 20 i 15 to już prędzej skorzystały by ze skrzynki z piwem:) POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...