piątek, 16 marca 2012

Literki po raz drugi.


Powrót do literek! Ha, tym razem zdecydowanie poszło mi lepiej! Pomna trudów poprzedniej walki, teraz uszyłam po pierwsze: większe, po drugie: grubsze i ... szyło się całkiem miło. Literki to prezent dla pewnego chłopca (nie zdradzę imienia ;)). Uszyte na prośbę jego mamy. Mały uwielbia aktualnie literowanie :).  Miały być bez wzorków, ozdób, i aplikacji,  tylko czerwono-czarne. W prostocie siła!. Dotarły już w ręce właściciela i ulokowały się na ścianie nad jego łóżeczkiem.


A u nas zapowiada się  weekend szyciowy! Ach... (Chłopaki pojechali do dziadków, a my dziewczyny będziemy szaleć w królestwie nitek, tasiemek, koronek, kropek, pasków i kwiatków- co z tego wyniknie z pewnością pokażemy).

Udanego słonecznego końca tygodnia!
M.

12 komentarzy:

  1. Literki wyszły wspaniale...czasem właśnie te najprostsze zdają się być najpiękniejsze!!! Zazdroszczę swobody działania...ja muszę wieczorami lub po nocach;( miłego szycia i weekendu więc życzę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. literki MIODZIO :) życzę "pracowitego" weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Kochane! Szycie już rozpoczęte :) - nie mogłam się doczekać :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Literki super!!! Oprócz kolorów podoba mi się też sposób powieszenia. Prosty i efektowny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny napis, jeszcze nigdy nie probowalam robic takich literek;d

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne literki !
    ciekawa jestem,cóż to powstanie w ten weekend :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne literki ! pochwal się co tam zmajstrowałyście

    OdpowiedzUsuń
  8. takiej wersji literek jeszcze nie widziałam, świetny pomysł z tymi klamerkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry!;))) Tu matka obdarowanego Ignacego:) Przepraszam, że dopiero teraz tutaj, ale jeszcze raz: wielkie przytulania i inne serdeczności za to DZIEŁO SZTUKI!! Wszyscy podziwiają litery, które raz wiszą nad łóżeczkiem, a czasem wędrują po mieszkaniu i składają się w różne wyrazy;)))
    Madziu, jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam jż różne szyte literki, ale takie jak te moje oczy widzą po raz pierwszy! CUDNE!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam jż różne szyte literki, ale takie jak te moje oczy widzą po raz pierwszy! CUDNE!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...