piątek, 23 marca 2012

Jak przerobić podkoszulek w sukienkę? Tutorial.



Weekend szyciowy był bardzo owocny! Trochę rzeczy uszyłam, ale także wydziergałam (tak, tak, mój zapał do szydełka bynajmniej nie zmalał po ostatnim wyczynie - czyt. kocyk w serduszka, także niedługo pozamęczam Was kolejnymi zdjęciami). Dziś kurs pt." Jak uszyć sukieneczkę z podkoszulka".  Jak zwyle szczegółowe zdjęcia pokażą Wam kolejne etapy: od samego początku - tworzenie wykroju, krojenie, szycie, dodatki ... aż po kokardkę na ukoronowanie dzieła :). Zapraszam!
Ten tutorial uczestniczy w konkursie pod patronatem "Craftladies".
Od 13 do 20 kwietnia będzie można oddać na niego głos TUTAJ.  Oczywiście proszę o głosy!





































Teraz hafcik:

 








6 komentarzy:

  1. Rewelacja!!! szkoda że nie mam porządnej maszyny bo juz bym się brała do szycia;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !! sukieneczka bardzo piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uszyję takiej sukienki,bo nie mam dla kogo.Jednak kurs jest tak cudownie opracowany,że zapoznałam sie z nim od początku do końca z niesłabnącym zainteresowaniem;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie przygotowałas ten kurs, bardzo dopracowany

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł z wykorzystaniem gazety jako wykroju ;)

    Pozdrawiam
    http://chwytajacpiekno.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za kurs, świetnie go zrobiłaś i na pewno skorzystam
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...