poniedziałek, 6 lutego 2012

Saszetka w 45 minut. Tutorial.


Dziś zapowiadany tutorial. Oto jak uszyć saszetkę w ok. 45 minut, która może być m.in. miłym prezentem (bo niepowtarzalnym i zrobionym z myślą o obdarowywanej) zarówno dla małej dziewczynki, jak i starszej kobiety. Moje prezentowane poniżej saszetki dostały się już w ręce małych dziewczynek, stąd taki  dobór materiałów (obydwie tkaniny uwielbiam, dziewczynki oczywiście także).
Do dzieła!


































Mam nadzieję, że wszystko dość jasno opisałam :).
p.s.1. Witam moje nowe obserwatorki, bardzo się cieszę i zapraszam do mnie jak najczęściej!
p.s.2. Dodanie kolejnego tutka inspirowane artykułem z ostatnich  "Wysokich obcasów" - "Patchwork na tłuste ćwiartki" ;).
M.

8 komentarzy:

  1. właśnie poznajemy się z moją mszyną więc tutek dla mnie jak najbardziej mobilizujący. będę podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy, TRUSKAWKOWY kurs! Rymowany ot co!!! ;) Bardzo mi się podoba pomysł na tutorial, a i saszetki są śliczne!

    Pozdrawiam, El clavel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow im dalej idę u Ciebie tym jestem pod większym wrażeniem , śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no!!! super :) i przy okazji dziekuje, bo skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny tutorial, skorzystam na pewno. Mam w planach zakup maszyny i będę uczyć się szyć, na pewno spróbuję, choć najpierw chyba zacznęod prostszych rzeczy, bo taka kosmetyczka wydaję mi się na początek trudna. W bardzo ciekawy sposób prowadzisz blog, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy i inspirujący tutorial. I pouczający. Wracam po wielu latach do szycia, również na maszynie i potrzebuję właśnie takich dobrych wskazówek. Gratuluję pomysłu i wykonania!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...