środa, 18 stycznia 2012

Retro Basia.

A dziś kolejna odsłona linii ubranek "retro" :). Jak wsponiałam w poprzednim poście rower tak mi się spodobał, że postanowiłam coś jeszcze z nim zdziałać i powstała sukieneczka dla Basi. Sukieneczka  w pełni recyklingowa, gdyż powstała z nikomu niepotrzebnego swetra. Dzianinę szyło się miło, a i niewyszukany krój sukienki sprawił, że robota była szybka, łatwa i przyjemna. A ponieważ w prostocie siła, to i efekt mi się spodobał. Oto ona:




Kolor niebieski, cieniowany, od góry jaśniejszy. Wycięłam obrys innej sukieneczki Basi i zszyłam po bokach. Lamówki na wykończenie przyszyłam już ręcznie, żeby się dobrze dzianina układała.






A tu na modelce:









Sukienka z miękkiej dzianiny jest idealna do fikania i kulania się, co Basi szczególnie odpowiada.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...